Serwis pogwarancyjny
W trosce o Państwa spokój w użytkowaniu naszych produktów, oferujemy serwis również po okresie gwarancji. Wszystkie naprawy staramy się wykonać bezpośrednio u klienta, jeśli awaria na to nie pozwala oferujemy demontaż i naprawą w naszym serwisie stacjonarnym. Mając dostęp do części niemal wszystkich producentów, z powodzeniem serwisujemy również obiekty zbudowane przez konkurencję.
Wykonujemy między innymi :
- Naprawa nieszczelności instalacji
- Naprawa pomp
- Wymiana elektrod i serwis automatów dozujących
- Wymiana wtrysków / zaworów dozujących
- Kalibracja elektrod
- Wymiana złoża w filtrach
- Naprawa sterowników i elektroniki basenu
- Wymiana oświetlenia w basenie
- Naprawa atrakcji basenowych
- Naprawa generatorów pary
- Naprawa pieców do saun
Stałe serwisy okresowe
Wszystkie urządzenia wymagają z upływem czasu regulacji i sprawdzenia. Wychodząc na przeciw tym potrzebą oferujemy Państwu stałą opiekę nad sprzętem i okresową kontrolę jego stanu. Odpowiednio częste serwisy pozwalają uniknąć wielu awarii i niepotrzebnych przestojów w eksploatacji basenu i SPA. Jest to szczególnie istotne w obiektach publicznych gdzie przestoje często niosą ze sobą konsekwencje w postaci niezadowolonych klientów i stratach finansowych. Klienci którzy podpisują z nami umowę serwisową otrzymują:
- Możliwość uniknięcia przestojów w eksploatacji
- Pierwszeństwo w terminach serwisów
- Książkę serwisową umożliwiającą sprawdzenie historii serwisowej
- Niższe ceny za serwis
- Przypomnienia o konieczności wymiany części eksploatacyjnych
- Rabat na części eksploatacyjne
- Jeśli istnieje taka możliwość kontrolę stanu urządzeń przez Internet
- Przyjmowanie zgłoszeń i doradztwo technicznie 7 dni w tygodniu
Serwis zdalny
Proponujemy Państwu usługę zdalnego monitorowania i raportowania parametrów basenu. Dzięki możliwości podłączenia stacji pomiarowych do Internetu uzyskujemy dostęp do aktualnych wskazań i błędów. Dzięki ciągłej kontroli jesteśmy w stanie poinformować Państwa o występującej nieprawidłowości . Dzięki gromadzonym danym z dziennika zdarzeń oraz danym historycznym pomiarów jesteśmy w stanie zoptymalizować sposób regulacji i dezynfekcji wody.
Kontakt z serwisem
Godziny pracy serwisu:
Pon – Piątek: 8.00 – 16.00
Adres serwisu:
84-200 Wejherowo
ul. Kochanowskiego 5
Dane kontaktowe:
tel. 58 736-10-11
tel.kom. 788-054-820
biuro@poolprestige.pl
W celu usprawnienia pracy serwisu prosimy o składanie zgłoszeń za pomocą formularza kontaktowego lub mailowo. Proszę w zgłoszeniu podawać maksymalną ilość informacji mogących pomóc w prawidłowej diagnozie. Jeśli są Państwo w stanie proszę o podanie : producenta, marki i modelu uszkodzonego urządzenia.