Serwis

Serwis pogwarancyjny

W trosce o Państwa spokój w użytkowaniu naszych produktów, oferujemy serwis również po okresie gwarancji. Wszystkie naprawy staramy się wykonać bezpośrednio u klienta, jeśli awaria na to nie pozwala oferujemy demontaż  i naprawą w naszym serwisie stacjonarnym. Mając dostęp do części niemal wszystkich producentów, z powodzeniem serwisujemy również obiekty zbudowane przez konkurencję. 
Wykonujemy między innymi :

Stałe serwisy okresowe

Wszystkie urządzenia wymagają z upływem czasu regulacji i sprawdzenia. Wychodząc na przeciw tym potrzebą oferujemy Państwu stałą opiekę nad sprzętem i okresową kontrolę jego stanu. Odpowiednio częste serwisy pozwalają uniknąć wielu awarii i niepotrzebnych przestojów w eksploatacji basenu i SPA. Jest to szczególnie istotne w obiektach publicznych gdzie przestoje często niosą ze sobą konsekwencje w postaci niezadowolonych klientów i stratach finansowych. Klienci którzy podpisują z nami umowę serwisową otrzymują:

Serwis zdalny

Proponujemy Państwu usługę zdalnego monitorowania i raportowania parametrów basenu. Dzięki możliwości podłączenia stacji pomiarowych do Internetu uzyskujemy dostęp do aktualnych wskazań i błędów. Dzięki ciągłej kontroli jesteśmy w stanie poinformować Państwa o występującej nieprawidłowości . Dzięki gromadzonym danym z dziennika zdarzeń oraz danym historycznym pomiarów jesteśmy w stanie zoptymalizować sposób regulacji i dezynfekcji wody.

Kontakt z serwisem

Godziny pracy serwisu:

Pon – Piątek: 8.00 – 16.00

Adres serwisu:

84-200 Wejherowo
ul. Kochanowskiego 5

Dane kontaktowe:

tel. 58 736-10-11
tel.kom. 788-054-820
biuro@poolprestige.pl

W celu usprawnienia pracy serwisu prosimy o składanie zgłoszeń za pomocą formularza kontaktowego lub mailowo. Proszę w zgłoszeniu podawać maksymalną ilość informacji mogących pomóc w prawidłowej diagnozie. Jeśli są Państwo w stanie proszę o podanie : producenta, marki i modelu uszkodzonego urządzenia.

Umów się na spotkanie